Prive
Tactiek: in de ochtend al sportkleding aandoen, zodat ik in de middag ga sporten. Iets met een lagere drempel. Het werkt! In ieder geval, het werkte die dag voor mij.
Deze week mag ik eindelijk weer ‘normaal’ sporten omdat het nu naar uitziet dat het open plekje dat ik had in mijn litteken eindelijk dicht aan het gaan is. Dus deze week ga ik drie keer naar de gym en jemig, wat is het fijn dat dat weer ‘gewoon’ kan. Wel rustig opbouwen.
Ze gebruikt haar pikachu knuffeltje uit Japan als knuffel, hoe schattig.
Japans leren. Dat doe ik met Duolingo en met dit Genki boek (ik heb een werkboek en een lesboek).
En ik vraag Chat om hulp als ik iets niet begrijp. Ik heb geen les van een docent of zo dus dit is dan wel echt heel handig.
DIE BLOESEM OVERAL AAAA ZO MOOI.
Verjaardag van Herrie.
Werk
Pakketje van Wild om te testen, wat zijn dit toch fijne (en duurzame!) producten.
Deze week is de Stop de Digitale Overload liveweek in het Structuurjunkie Membership dus ik zit veel zo voor de computer om workshops te geven en live sessies te hosten. Dat is heel leuk om te doen!
Zaterdag ben ik met Bianca (Toeps!) omdat we bij Blossom Books (onze uitgever) op kantoor een panelsessie hebben met een aantal neurodivergente mensen die we onze Prikkelplanner hebben laten testen. Deze komt in september uit en is speciaal voor mensen die moeite hebben met prikkelverwerking. Dat hebben wij zelf, maar het is wel heel fijn om wat meer input van andere autisten, ADD’ers en ADHD’ers te krijgen.
Dit was ONTZETTEND nuttig, we hebben zoveel waardevolle feedback ontvangen, echt niet normaal. En het was ook nog eens hartstikke leuk.
Spullen pakken! Ik ga woensdag naar Spanje voor mijn Cynthia.nl Selfcare Retreat en daarvoor pak ik mijn koffers in en doe ik de allerlaatste voorbereidingen. Zoals de plattegrond van de mega villa printen en even noteren wie waar slaapt, zodat ik als ik aankom woensdag wat sneller alle kamers kan klaarmaken (met alle goodies en naambordjes).
Eten & drinken
Willem maakte een runderstoof, te lekker op een wrap met zure room, guacamole en fijngesneden tomaat en ui.
Buiten in de zon lunchen met zelfgebakken zuurdesembrood met kaas, ei en crispy chili is hemels. En een ’toetje’: het kontje met pindakaas.
Een bulgursalade van HelloFresh – lekker!
Vrijdag ga ik met een clubje online ondernemers uit eten bij Kasteel Kerckebosch in Zeist, Merel en ik doen alvast een kombucha proeverij.
Deze is dus echt HEEL goed.
Het eten is fantastisch.
En dit was zó gezellig.
Zuurdesembrood maken!
Ik maak twee prachtige broden dit weekend – al zeg ik het zelf. Die witte rechts is echt heel goed gelukt, zelfs met een oor en al (dat is dat rechtopstaande randje, haha). Die rechter is een cadeau voor Harold zijn verjaardag, de linker is volkoren en die is voor onszelf.
Borrelen! En meteen ons brood proeven. Goedgekeurd.
Dit was een fijne week, zeg. Het was zó fijn om weer lekker te kunnen sporten en inmiddels is het open plekje nu ook echt dicht. Heel fijn nu ik naar Spanje ga! Ik ga woensdagochtend die kant op, donderdag komen de dames en dan zijn we de hele week met z’n twaalven in de villa (inclusief team). Ik kijk er zo ontzettend naar uit! Deze dagen doe ik echt de allerlaatste voorbereidingen en dan kan het feest donderdag beginnen. Vet veel zin in.
Dankjewel voor het lezen!
Liefs,
Cynthia