Een MissLipgloss artikel
Plog 1 maart 2014
Goedemorgen! Alweer de een-na-laatste plog van deze week. 1 Maart!

We logeerden bij de ouders van mijn vriend in Groningen. Goedemorgen Lea!

Nog even een beetje werken in bed.

Op zolder slapen wanneer het regent: perfect.

Het is weekend, dus we slapen uit en ik lees een boek.

Make uhup!

En parfum. Ik draag Dior J’Adore.

De ooglook van 1 maart 2014. Ik draag Too Faced Shadow Insurance en het Clinique palet met de bruintinten. Kat Von D Tattoo Liner en Le Volume de Chanel Waterproof mascara. Wenkbrauwen zoals altijd gedaan met Anastasia Brow Powder.


Verder draag ik:
- Maybelline SuperStay Better Skin Flawless Finish Foundation in 010 Ivory*
- Estee Lauder DoubleWear Concealer*
- MAC Blot Powder
- NARS Deep Throat Blush
- NARS Albatross highlighter
- Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable*
*= product heb ik gekregen
Het jurkje is van C&A. Verderop in de plog een hele foto hiervan, want ik had hier geen lange spiegel om hem in te fotograferen.

Smoothie maken! De moeder van Willem had veldsla liggen dus dat mocht ik gebruiken.

Ik deed er banaan, appel, wat vers fruitsap en dus de veldsla in. Was alleen een beetje te dik. Verder: lekker!

Dit boekje is zo grappig. 
Naar de bushalte.

Willem wil een Nintendo DS Game kopen en dan is hij tevreden. Mannen zijn zo makkelijk!

Voor het eerst in mijn leven neem ik een kijkje in een €1 winkel. Wat hebben ze daar een boel spullen.

Really?!

We gingen lunchen bij Het Concerthuis.

Schattig tafereel.

Ik houd er van als je bij je koffie iets écht lekkers krijgt. Zoals dit stukje rocky road.

Willem nam een XL tosti (en die was zoals je ziet écht XL).

En ik nam eieren ‘en cocotte’ (dus uit de oven) met allerlei groenten. Die zitten onder het ei, dus die zie je niet.

Ik was er blij mee!

Dit zat dus onder het ei.

Zo lekker was alles!

En het ziet er nog leuk uit ook.

We liepen naar binnen bij Loose Sand.

Daar hingen geweldig mooie schilderijen.

Hoe gaaf is deze. De kunstenares, Roxanne Monsanto, was er zelf ook. Er zit een heel verhaal achter de schilderijen die ze maakt die bij Loose Sand hangen, erg leuk om dat te horen.

Ze hebben er ook heel veel natuurlijke handgemaakte cosmetica.

Met de bus naar de Albert Heijn. Willem lette niet op en drukte te laat op het knopje, lopen dus. (Ik ken de weg in Groningen niet dus het was eeecht niet mijn schuld 😉 )

Ik zag dit lieve hondje maar hij had geen zin in een foto.

Boodschappen!

Yessss zelf scannen.

Even bij Bennie zitten. Bennie ziet er altijd uit alsof hij plannen smeedt om de wereld te vernietigen, maar hij is heel erg lief.

Koken! ’s Avonds gaan we naar de oom en tante van Willem en wij koken het voor- en hoofdgerecht. Sprekreepjes uitbakken…

Curry maken…

en allemaal dingen voorbereiden en in bakjes doen om mee te nemen.

Inderdaad!

Ik had nog een foto van de jurk beloofd, dus bij deze.

Zoek Bennie!

Lea is blij, want ze gaat mee.

Bij Willem zijn oom en tante staat deze geweldige lamp. Sowieso hebben ze veel mooie strakke designspullen in huis, zo mooi!

Alles klaarmaken…

Jum! Salade met geitenkaas, stoofpeer, rucola, tomaat en uitgebakken spekjes.

En de curry als hoofdgerecht.

Willem zijn moeder maakte tiramisu. Altijd goed, hmmm!

Bladeren in dit Britse kookboek. De moeder van Willem zijn vader (en dus ook de moeder van zijn tante) was Brits en zijn tante is gek op de Britse keuken. Ik ken deze keuken totaal niet dus ze liet me wat recepten zien die typisch Brits zijn, zoals Yorkshire pudding en Spotted Dick. Met kerst maakt ze ook altijd een Brits nagerecht.

Dit is blijkbaar een typisch Britse lekkernij die veel wordt gebruikt bij het koken en bij gerechten.
Het eten viel in de smaak gelukkig en het was een heel gezellige avond.

Thuis bij de ouders van Willem maak ik mijn plog en Bennie denkt daar het zijne van.
Bedankt voor het lezen, morgen de laatste plog! Wat een leuke vrije dag was dit.
